söndag 21 september 2014

Ingen multe men jag fick några bilder iaf

Då det var bra väder i fredags så slutade jag någon timme tidigare och tog bilen till kusten för lite multe-span. Hittade ett stim ganska snart och försökte få dem att fastna på bild. Det var helt omöjligt så efter några hundra kort så började jag filma istället. Bilderna ni ser nedan är tagna från dessa filmer.

Det är bara att inse...att fotografera är omöjligt. Det enda som duger är att filma så nu lutar det åt en ny kamera (igen...) som filmar i 4K. Då kan man ta ut bilder som är i bra storlek och kvalitet. Har ju något halvår på mig så vi får se vad som händer!

Körde ett sista pass i idag (söndag) men han knappt börja fiska innan regnet kom. Enda aktiviteten var en multe som började ta några brödbitar i mäsk-stråket jag la ut.

Blir det bra väder nästa helg så får det bli ett sista pass annars lutar det nog åt att årets multe-säsong är över. Tyvärr...




Inga kommentarer: